sobota, 17 listopada 2012

Sodowanie i piaskowanie silników

Dwa silniki piaskowaliśmy kwarcem i jeden sodowaliśmy. Najlepszy efekt jednak daje piaskowanie kwarcem lecz niesie za sobą skutki w postaci lekko chropowatej struktury (przenikający brud w głąb aluminium), oraz dużo resztek kwarcu (drobny piasek) w zakamarkach silnika.
Sodowanie jest praktycznie bez inwazyjne lecz jakość przy tak utlenionych strukturach aluminium jest satysfakcjonująca :-(
Później dołączę efekt po sodowaniu silnika i gaźników.

W przypadku lakierowania części silnika lakierem żaroodpornym też mamy obiekcje odnośnie trwałości. Okazuje się żeby powłoka była odporna na benzynę, zmywacze środki czyszczące itp. trzeba wygrzewać elementy polakierowane 20 min w 200°C co w naszym stanie i przypadku jest nie możliwe.

O mały włos więzień z Guantanamo znów by coś ukradł. 

Efekt po sodowaniu dodam później.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz