Sodowanie i piaskowanie silników
Dwa silniki piaskowaliśmy kwarcem i jeden sodowaliśmy. Najlepszy efekt jednak daje piaskowanie kwarcem lecz niesie za sobą skutki w postaci lekko chropowatej struktury (przenikający brud w głąb aluminium), oraz dużo resztek kwarcu (drobny piasek) w zakamarkach silnika.
Sodowanie jest praktycznie bez inwazyjne lecz jakość przy tak utlenionych strukturach aluminium jest satysfakcjonująca :-(
Później dołączę efekt po sodowaniu silnika i gaźników.
W przypadku lakierowania części silnika lakierem żaroodpornym też mamy obiekcje odnośnie trwałości. Okazuje się żeby powłoka była odporna na benzynę, zmywacze środki czyszczące itp. trzeba wygrzewać elementy polakierowane 20 min w 200°C co w naszym stanie i przypadku jest nie możliwe.
O mały włos więzień z Guantanamo znów by coś ukradł.
Efekt po sodowaniu dodam później.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz